zondag 19 september 2010

3 dagen voor vertrek

En ineens staat het voor de deur. Sinds juli 2009 heb ik het er al over en mijn inschrijving was in januari 2010 op de post gegaan en nu september 2010 is het eindelijk zo ver.
Afgelopen weekend heb ik samen met Robert Jan mijn spullen naar London gebracht. Het was een heel vermoeiend en snel weekend. We reden op zaterdag ochtend naar London en zondag avond om half 7 zaten we alweer op de bank in Utrecht. Alle "grote" spullen zijn overgebracht zoals boeken, printer, yogamat, keyboard etc. Ik zag mezelf niet echt met al die spullen het vliegtuig instappen.
Enige wat nu nog over moet ben ik zelf. En dat gebeurd dan eindelijk op 22 september. Het is heel vreemd om te bedenken dat ik al meer dan een jaar geleden mijn toelatingsinterview heb gedaan en dat het sindsdien een soort van droom is geweest om erheen te gaan en nu is het eindelijk zo ver. Ik heb veel getwijfeld, vooral de laatste paar weken, maar sta volledig achter mijn keuze om naar London te gaan en kan eerlijk gezegd niet wachten tot het eindelijk echt begint!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten